חוק העישון בעד ונגד


 

חוק העישון בעד ונגד

הצעת חוק שתיכנס לכנסת מי בעד ומי נגד עישון, הבחירה היא שלכם.

מה הייתם מעדיפים שייתנו לכם לחיות או שייתנו לכם לנשום.
אתם מכירים את הקטע הזה שהבעל מגיע אחרי יום עבודה ארוך עם זר פרחים ביד אחת ומזוודה ביד השנייה, האישה כולה מופתעת מהזר שהבעל הביא לה, שואלת אותו מה קרה? הבעל עונה לה שזה שום דבר הוא פשוט אוהב אותה.

אז זה לא זה הוא פשוט מנסה לכפות על הריח המסריח שיוצא ממנו עקב עישון כבד. זה מה שהממשלה שלנו מנסה לעשות עם שלל המעשנים הכבדים שיש במדינה, יותר קל  לממשלה להגיד לבן אדם הפשוט להפסיק לעשן מאשר להגיד לכלי הרכב הציבוריים להוריד את רמת הזיהום, ועוד.

למדינה יש יותר מדי בעיות גדולות ואחרות בכדי להתעסק בהם מאשר לנסות לקבוע חוקים שפוגעים באזרח הקטן ומתנקשים בכיסו הפרטי, זה בדיוק זר הפרחים שמגישה הממשלה בחיוך בכוונה כדי לכסות את התחת שלה בבגידה המתמשכת עם האזרחים.

מדינת עולם שלישית זה כאן- תאמינו או לא, אם חוקים בארץ הם המלצה בלבד וכול סמלי התרבות המערביים רחוקים מאתנו שני עשורים, אז אנחנו באמת בגדר של מדינת עולם שלישית.
אם אדם רוצה להרוג את עצמו מעישון זו בעיה שלו, אבל המעשנים צריכים להבין שההרגל הזה הוא לא רק בשבילם, הוא פוגע גם באחרים, עישון בכול מקום שהוא לא הסלון הפרטי שלכם הופך את הלא מעשנים למעשנים, והכול הופך לעסק של כולנו, הרי לא חתמנו על חוזה לסרטן ריאות. ישראל מנסה באמת להגיע למצב של אזור נקי יותר, בריא יותר והכי חשוב הגיוני יותר.


 



מקור הכתבה: http://www.mivzakon.co.il


דף הבית >> מבזקי דף >> בריאות ורפואה >> חוק העישון בעד ונגד